relatie geschenken reclame Mark Rademaker Fotografie Assen
Facebook   LinkedIn   Twitter   Pinterest   Tumblr
Home
◀ Vorige
Index
Volgende ▶

Relatiegeschenken zijn eigenlijk promotie artikelen. Strikt genomen zijn relatiegeschenken de artikelen die door bedrijven worden ingezet om meer naamsbekendheid te krijgen of als waardering, bedankje of gewoon om reclame te maken. Een belangrijk voordeel van deze vorm van promotie is dat maar weinig mensen er zich aan ergeren, terwijl de onwillige ontvangers zich vaak storen aan tv-commercials en de berg reclame in de brievenbus, worden de gratis cadeaus nog steeds dankbaar in ontvangst genomen. Een van de voornamelijkste redenen van het geven van een relatiegeschenk is het onderhouden van relaties. Ook worden relatiegeschenken aan het personeel gegeven, om waardering te tonen. Het is een vorm van marketing, het zorgt voor meer naamsbekendheid en dat is wat bedrijven willen. Wist u dat In de prehistorie begonnen ze er al mee om producten aan andere mensen te gegeven met als doel om een positieve indruk achter te laten. De Romeinen in de eerste eeuw voor Christus gaven elkaar geschenken, om producten te promoten of om beslissingen voordelig te beïnvloeden. Veel giften droegen destijds de geur van omkoping bij zich. In de Gouden Eeuw werden vaak kruiden aangeboden aan lieden van de VOC als relatiegeschenk, om de waren die ze bij zich hadden te promoten. Toekomst van de relatiegeschenken Door de jaren heen is het aanbod van relatiegeschenken enorm uitgebreid, en ZAL in de toekomst het budget van de relatiegeschenken flink omhoog gaan. Want de populariteit van relatiegeschenken neemt toe. EEN GESCHENK IS ALTIJD LEUK OM TE KRIJGEN

Wat zijn relatiegeschenken.